• Advies gewenst? Bel ons via 06 - 537 51 760 of stuur een WhatsApp
  • Voor 16.00 uur besteld = diezelfde dag verstuurd
  • €2,95 verzendkosten #ontdek = 10% korting
  • Alle bestellingen worden luxe en exclusief verpakt
  • Advies gewenst? Bel ons via 06 - 537 51 760 of stuur een WhatsApp
  • Voor 16.00 uur besteld = diezelfde dag verstuurd
  • €2,95 verzendkosten #ontdek = 10% korting
  • Alle bestellingen worden luxe en exclusief verpakt

Klachten en Garantie

Oeps! Ben je niet tevreden over een product dat je bij ons besteld hebt, minder blij met onze service of is er een ander probleem? Graag horen wij van je!

Door jouw input, kunnen wij onze producten en dienstverlening nog meer en beter blijven ontwikkelen.

Wij zien een klacht een kans op groei en daarom helpen wij je dan ook graag verder om het probleem voor je op te lossen.

Aarzel dus niet en bel ons snel even via 06 - 537 51 760 of stuur een WhatsApp bericht.

Eerst even meer weten? Hieronder vind je informatie over onze klachten- en garantieprocedure.

Klachten - stappenplan

Heb je een defect geconstateerd, een beschadigd product ontvangen of is er een verkeerd product geleverd? Je mag het product in deze gevallen binnen 14 dagen retourneren. Wil je graag een vervangend artikel of alternatief ontvangen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice met een foto van het artikel en je ordernummer.

Stap 1: Controleer bij het in ontvangstnemen van jouw pakket in welke staat de zending bij jouw is afgeleverd.

Stap 2: Is het pakket beschadigd bij levering? Maak dan gelijk even een foto, deze hebben wij nodig wanneer je de schade bij ons meldt en voor de verdere verwerking van

de klacht- of garantieaanvraag.

Stap 3: Is het product in het pakket beschadigd? Ook hiervan graag direct een foto maken, deze is nodig voor de verdere verwerking van de klacht- of garantieaanvraag.

Stap 4: Stuur een mail naar retour@roguedept.nl en vermeldt bij het onderwerp jouw ordernummer. In de tekst omschrijf je jouw klacht en in bijlage voeg je de foto's toe.

Garantie - stappenplan

Heb je bij ons een product besteld dat voor jouw gevoel niet helemaal voldoet aan de kwaliteitsnorm? Is het snel defect of is er een ander probleem? Meld het ons alsjeblieft, je kunt namelijk een beroep doen op onze garantieregeling.

Stap 1: zorg ervoor, dat je direct na constatering van het defect foto's maakt van het defect, deze willen wij graag per mail ontvangen voor de verdere verwerking van de garantieaanvraag.

Stap 2: stuur een mail naar retour@roguedept.nl en vermeld daarin: het ordernummer van de bestelling, omschrijving van het defect en voeg als laatste de foto's toe van het defecte product.

(het is dus van belang dat je het ordernummer/ bevestiging bewaart na jouw aankoop gedaan te hebben via onze website, je vindt het ordernummer op de orderbevestiging welke je via mail van ons ontvangt na het plaatsen van een bestelling)

Stap 3: je ontvangt zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie.

De bovengenoemde garantieregeling laat jouw overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

Zonder misstap geen groei!

Klachten omarmen wij en altijd zullen wij ons uiterste best doen om voor jou de beste oplossing te vinden. Wij vragen je dan ook om bij klachten eerst met ons contact op te nemen. Graag kijken wij samen met jou naar het probleem en hoe we dat voor jou zouden kunnen oplossen.

Heeft ons contact niet tot een oplossing geleid? Dat vinden wij erg spijtig voor u. Graag kijken we dan naar een nieuwe oplossing. Heeft dit dan nog niet geleid tot een oplossing en komen we er samen niet uit? Het is in dat geval mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting WebwinkelKeur. Je kunt jouw geschil melden via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL

Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.